1. דף הבית
  2. מדריך כושר בבאר שבע

מדריך כושר בבאר שבע

נאבקים ללא הצלחה במשקל עודף? מצליחים לרדת במשקל אך לא להיפטר מהשומן באזור הבטן? לא מצליחים להתאים את עצמכם לזמנים של חוגי הספורט בחדר הכושר? לעתים, כולנו זקוקים לעזרה והכוונה מקצועית לביצוע פעילות גופנית נכונה ובריאה. בין אם אתם מתאמנים מתחילים ובין אם אתם מתאמנים וותיקים, אימונים עם מדריך כושר אישי יהפכו את האימון שלכם אפקטיבי, בריא ומהנה הרבה יותר.

יתרונות של עבודה עם מדריך כושר בבאר שבע

1.      הרכבת תכנית אימונים אישית ממוקדת שתסייע לכם לרדת במשקל ולחטב את הגוף בהתאם למטרות שלכם.

2.      אפשרות לקביעת אימונים בשעות גמישות.

3.      אופציה של אימוני כושר אצלכם בבית או בפארק השכונתי.

4.      אימון כושר מהנה עם הרבה אנרגיה ומצב רוח טוב.

5.      עבודה אישית עם מדריך כושר מנוסה ומקצועי שלא יאפשר לכם לוותר לעצמכם.

אני מתאמן הרבה ולא רואה תוצאות – מה עושים?

אם התמדה של מספר שבועות באימוני כושר אינה באה לידי ביטוי בחיטוב של הגוף או ירידה במשקל – כדאי לעצור לרגע ולבדוק ששיטת האימון בה בחרתם אכן מתאימה לקידום המטרות שלכם. עבודה עם מדריך כושר בבאר שבע תסייע לכם לבחון את תכנית האימונים, את אורח החיים ואת הרגלי התזונה. המדריך יסביר אלו שינויים יש לעשות ומהי טכניקת האימון באמצעותה יושגו המטרות שלכם במהרה ואתם תפיקו תועלת רבה מכל אימון.

קביעת מטרות ריאליות

ירידה במשקל כדאי לבצע בצורה הדרגתית ונכונה. עליכם לקבוע מראש מטרות ריאליות ולא להציב לעצמכם יעדים בלתי אפשריים. בכדי לשמר את התוצאות ולא להגיע למצב בו הירידה במשקל הופכת במהרה לעלייה במשקל – עליכם להקפיד על חיזוק השרירים, צמצום מסת השומן בגוף, שיפור הגמישות והמשך ביצוע פעילות גופנית מספר פעמים בשבוע גם לאחר שהגעתם למשקל היעד.

איך מתחילים?

הדרכה של מדריך כושר בבאר שבע היא המפתח להרכבת תכנית אימונים נכונה, בחירת התרגילים המתאימים לכם ביותר וניצול נכון של הזמן והאנרגיה בכל אימון. מדריך כושר מנוסה יודע איך לכוון אתכם לקראת הגדרת מטרות נכונות, סידור לוח הזמנים, התמדה, בחירת מקום האימון ובעיקר, איך לגרום לכם ליהנות מאימוני הכושר ולא לוותר עליהם.


מדריך כושר בבאר שבע

logo בניית אתרים